google.com, pub-8943037631850064, DIRECT, f08c47fec0942fa0

アトリエハウス MIYA

Sims4のMod作りサイト。チートや情報なども。

真のぼったくり動物病院【VetClinic Price Rip-off】

上乗せ価格を値上げし、効果も立証されたので更新しました。

診察料が安いと思ったことはありませんか?
自作の「獣医を雇う」MODを使うと、給与で赤字続きでしたが、今回は違います!(笑)
「真のぼったくり動物病院」ですからね。

経営する人は赤字の心配が要りません。
動物病院に家族を連れて行く方は、MODを抜いておいたほうがいいかも?

---
The price was increased, and the effect was proven and updated.

Have you ever thought that hospital rates are cheap?
Using my own "hire a veterinarian" MOD, I was in deficit by salary, but this time it is different! (Lol)
Because "a true rip-off animal hospital".

The managers do not need to worry about the deficit.
Those who take a small family to animal hospital should remove MOD.

ぼったくり(BOTTAKURI)=More profit

 

使う人は笑いが止まらない!?
---
The person who uses it does not stop laughing!?

 

これ以上の値上げは止めておきました(笑)
もう十分な効果でしょう。

あ、薬売りにも効果はあります。
---
I've stopped raising more than this (laughs)
That would be enough effect.

Oh, it is effective in selling drugs.

 

 

Download (Version : 1.65.70.1020 作成/更新日 2020/07/31)